FE lenktyninkas N. de Vriesas paaiškino, kodėl nevykdė „kvailų“ „Mercedes“ nurodymų

FE lenktyninkas N. de Vriesas paaiškino, kodėl nevykdė „kvailų“ „Mercedes“ nurodymų Formula-E / Sam Bagnall

Lenktyninkas Nyckas de Vriesas paaiškino, kodėl Londone vykusių „Formulės-E“ lenktynių metu nevykdė „kvailų“ „Mercedes“ nurodymų.

Olandas antroje varžybų pusėje kovojo dėl antros vietos, bet dėl problemų su vienu iš amortizatorių, buvo vėliau priverstas sulėtinti tempą. Nepaisant to, sportininkas buvo saugiu atstumu atitrūkęs nuo ketvirtoje vietoje važiavusio komandos draugo Stoffelio Vandoorne‘o, kuris pirmauja čempionate ir siekia iškovoti pirmąjį FE čempiono titulą.

Po to, kai iš kovos pasitraukė pagrindinis S. Vandoorne‘o varžovas Mitchas Evansas, belgo persvara prieš kivį išaugo nuo 24 iki 36 taškų. O per likusias lenktynes sportininkai galės iškovoti daugiausiai 58 taškus.

S. Vandoorne‘o persvara prieš M Evansą galėjo išaugti iki 39 taškų, jei N. de Vriesas būtų paklusęs komandos nurodymams praleisti komandos draugą į priekį.

Po to, kai iš lenktynių pasitraukė M. Evansas, „Mercedes“ komanda paprašė N. de Vrieso sulėtinti tempą ir praleisti S. Vandoorne‘ą į priekį. Bet olandas atsisakė tai padaryti.

„Kodėl? Pasakykit man bent vieną rimtą priežastį. Jis iškovos pakankamai taškų. Esu pasirengęs jam padėti, bet žinant, kad iki sezono pabaigos liko vos kelios lenktynės, o jo persvara siekia 25 taškus, nematau priežasties jam atiduoti prizinės vietos“, - radijo ryšiu komandai sakė N. de Vriesas.

Po lenktynių sportininkas tiesiogiai kreipėsi į „Mercedes“ komandos vadovą Ianą Jamesą.

„Ianai, gali sakyti viską, ką nori pasakyti. Septynios sekundės!“. Tai sakydamas, N. de Vriesas turėjo omenyje, kad jį ir S. Vadoorne‘ą lenktynėse skyrė 7 sekundės.

Olandas sakė, kad dėl amortizatoriaus gedimo, jis buvo priverstas sulėtinti tempą, todėl lenktynių pabaigoje nebegalėjo kovoti dėl antros vietos.

„Visų pirma baiminausi, kad sumažinus tempą, kažkas nutiks su priekine kaire bolido dalimi, tada prarasiu daug taškų. Bet tuo pačiu žinojau, kad visi Stoffelio varžovai važiavo už jo. Jis turėjo akivaizdžią persvarą, tad niekam nekyla klausimų, kas šiemet taps čempionu.“

„Žinant, kad iki sezono pabaigos liko vos kelios lenktynės, manau, kad tai buvo kvailas sprendimas, atsižvelgus į tai, kiek laiko skyrė mane ir Stoffelį. Jeigu jis būtų važiavęs visai šalia manęs, puiku, tada suprantu, bet dabar situacija tikrai nebuvo gerai įvertinta.“

N. de Vriesas pridūrė, kad paskutinėse lenktynėse „yra pasirengęs padaryti viską, kad komanda iškovotų čempiono titulą“, bet Londone vykusiose lenktynėse „nematė prasmės vykdyti komandos nurodymų“.

„Jei skirtumas tarp mūsų būtų buvęs mažesnis, visu 100 proc. būčiau sutikęs apsikeisti pozicijomis. Bet situacija buvo tokia, jog būčiau turėjęs visiškai sustoti, o tai būtų atrodę kaip visiška kvailystė.“

N. de Vriesas pridūrė, kad toje situacija „Mercedes“ bandė būti „per daug protinga“.

Po šio sezono „Mercedes“ pasitrauks iš „Formulės-E“, o komandą pakeis „McLaren“, tačiau nei S. Vandoorne‘as, nei N. de Vriesas jai neatstovaus. Belgas gins „Dragon Penske“ garbę, o olandas lenktyniaus „Maserati“ ekipoje.