Valensijoje vykusiuose „Formulės-E“ bandymuose greičiausias M. Guentheris
Valensijoje vykusiuose „Formulės-E“ bandymuose greičiausias buvo „Maserati“ komandos atstovas Maximilianas Guentheris.
Vokietis buvo greičiausias tiek pirmoje, tiek antroje dienos pusėje. Sportininkas iki pietų pertraukos vieną ratą įveikė per 1 min. 26.,096 sek. Ir tai buvo geriausias dienos rezultatas.
Dėl suprastėjusių oro sąlygų, antroje dienos pusėje dalis sportininkų taip ir nepagerino savo geriausių rezultatų.
Antroje vietoje pirmąją bandymų dieną baigė čempionato naujokas Jake‘as Hughesas, atstovaujantis „McLaren“ komandai. Sportininkas savo geriausią rezultatą taip pat užfiksavo pirmoje dienos pusėje, vieną ratą įveikęs per 1 min. 26,178 sek. O po pietų sėkmė nuo sportininko nusisuko. Važiavimai laikinai buvo sustabdyti, kai trasoje sustojo J. Hugheso vairuojamas „McLaren“ automobilis.
Po pietų trasoje greičio nestokojo „Porsche“ komandos lenktynininkas Pascalis Werhleinas. Vokietis buvo vienas iš tų, kuriam antroje dienos pusėje pavyko pagerinti savo rezultatą ir pakilti į trečią vietą.
Ketvirtoje liko „Mahindra“ atstovas Oliveris Rowlandas, greičiu pranokęs kitą „Maserati“ komandos lenktynininką Edoardo Mortarą.
Šiemet „Formulės-E“ čempionu tapęs ir komandą pakeitęs, perėjęs į „DS Penske“, Stoffelis Vandoorne‘as užfiksavo šeštą rezultatą. O jo komandos draugas Jeanas-Ericas Vergne‘as liko devintas.
Tarp minėtų dviejų sportininkų įsiterpė naujasis „Porsche“ lenktynininkas Antonio Felixas da Costa, „Mahindra“ ekipai atstovausiantis Lucas di Grassi, o greičiausiųjų dešimtuką užbaigė į čempionatą sugrįžusios „ABT Cupra“ komandos lenktynininkas Robinas Frijnsas.
Popietė nesėkmingai susiklostė keliems sportininkams. Dėl technikos gedimo trasoje sustojo Sergio Sette Camara vairuojamas „NIO 333“ automobilis.
Taip pat dėl gedimo trasoje po pietų nepasirodė ir naujasis „Envision“ komandos lenktynininkas Sebastienas Buemi.
Normano Nato „Nissan“ automobilyje irgi reikėjo keisti elektros variklį, kadangi bolidas greičiu neišsiskyrė.