„Coyne“ komanda siekia išsaugoti D. Maluką ir T. Sato

„Coyne“ komanda siekia išsaugoti D. Maluką ir T. Sato Penske Entertainment: Joe Skibinski

„IndyCar“ komandos „Coyne“ savininkas Dale‘as Coyne‘as siekia išsaugoti čempionato naujoką Deividą Maluką ir Takumą Sato.

Pasibaigus 2020 m. sezonui minėtoji ekipa prarado Alexą Palou, kuris 2021 m. perėjo į „Ganassi“ ir tapo „IndyCar“ čempionu.

Praėjusiais metais komandos lenktynininku tapo čempionato naujokas Romainas Grosjeanas. Bet po sėkmingo pasirodymo, prancūzas persikėlė į „Andretti“.

Tad netekęs dviejų gerų sportininkų, D. Coyne‘as nėra nusiteikęs prarasti ir vieno geriausių šių metų „IndyCar“ naujokų - Amerikos lietuvio D. Maluko. Pastarasis, kovoje dėl geriausio šių metų naujoko titulo, nuo kito naujoko Christiano Lundgaardo kol kas atsilieka vos 4 taškais.

D. Coyne‘as nori išsaugoti ne tik D. Maluką ir T. Sato, bet galbūt ir pasirašyti sutartį su dar vienu sportininku.

„Esame paruošę sutartis Deividui ir Takumai kitiems metams, tad esu 99 proc. tikras, kad jie liks komandoje“, - sakė D. Coyne‘as.

„Jų sutartys yra skirtingos. Jei Takuma nuspręs baigti karjerą pasibaigus sezonui, jis galės tai padaryti. Bet jeigu jis liks „IndyCar“ čempionate, jis liks mūsų komandoje. Tuo tarpu Deividas turi įprastą dviejų metų trukmės sutartį.“

„Nepanašu, kad Takuma trauksis. Manau, kad jis dar lenktyniaus porą metų. Jis buvo labai greitas Teksase ir Detroite, o tai labai skirtingos trasos. Deividas taip pat iki šiol puikiai atliko savo darbą.“

„Iki šiol mums nepavyko nugalėti ar užlipti ant apdovanojimų pakylos. Bet manau, kad turime potencialo pasiekti abu dalykus. Deividą giriu už jo greitį ir už tai, kad jis klausėsi ir mokėsi iš jį supančių patyrusių žmonių, tačiau taip pat daug nuopelnų teikiu ir Takumai už tai, kad jis neatsiliko nuo jauno ir alkano naujoko. Net ir būdamas tokio amžiaus, jis atiduoda visas pastangas, yra atviras mūsų idėjoms ir Deivido nustatymams. Jis labai padėjo Deividui, ypač ovaluose.“

„Coyne“ komanda šiemet kritikuojama už prastą darbą sustojimų metu. D. Coyne‘as pripažįsta, kad ekipa turi pasitempti šioje srityje, ypač jei planuoja į savo gretas nuo kitų metų priimti dar vieną sportininką.

„Taip, tai bus sudėtinga, bet geriau tam pradėti ruoštis dabar, nes nuo 2024 m. naudosime naujus 2,4 l hibridinius variklius. Tad komandai, kuri galbūt savo gretose turės tris sportininkus, tokiems dalykams geriau pradėti ruoštis jau dabar. Papildomas automobilis - daugiau žmonių, kuriuos reikia integruoti komandoje. Yra žmonių, kurie nori prie mūsų prisijungti ir yra lenktynininkų, kurie nori atstovauti mūsų ekipai.“

D. Maluko tėvas Henris Malukas yra „HMD Motorsports“ vadovas ir „Coyne“ komandos partneris. Tad lietuvis bus vienas iš tų, kuris turės lemiamą balsą renkantis trečią pilotą.

Žurnalistai paklausė, ką D. Coyne‘as savo komandoje norėtų matyti, naujoką ar patyrusį sportininką ir pastarasis atsakė aiškiai: „Greičiausiai naujoką. Mums patinka naujokai.“