Išsiaiškinta, kodėl sugedo „Red Bull“ degalų siurblys
„Red Bull“ komandai pirmasis šio sezono etapas buvo itin nesėkmingas, nes abu ekipos pilotai dėl gedimo pasitraukė iš lenktynių. Paaiškėjo, kad Maxo Verstappeno ir Sergio Perezo boliduose iškilo problemų su degalų siurbliu.
Leidinys „The Race“ tvirtina, kad staiga sumažėjusios galios „Red Bull“ boliduose priežastimi tapo degalų kavitacija. Degalų kavitacijos procesas įprastai kyla tada, kai paskutiniai degalų likučiai siurbiami iš bako. Dėl apkrovų, kurios veikia bolidą, degalai dėl smarkios vibracijos taškosi ir trankosi į bako sieneles, dėl to didėja degalų temperatūra.
Pasiekus tam tikrą temperatūros lygį, degalai pradeda garuoti, degalų siurblyje susidaro oro kamštis ir siurblys pradeda pumpuoti ne degalus, o orą. Todėl siurblys yra veikiamas didėjančio ir mažėjančio slėgio, o sistemoje garuojant degalams, siurblys sugenda ir negali tiekti kuro iš bako į variklį.
E10 degalai, kurie šiemet tapo privalomi, dirba prie aukštesnės temperatūros nei ankstesniais metais, todėl kavitacijos lygis pasikeitė. Tačiau apie tai žinojo tik tos komandos, kurios bandymų metu atliko lenktynių imitaciją važiuojant paskutinius ratus su beveik tuščiu baku.
Tai padarė dauguma komandų, tačiau ne „Red Bull“. Vis gi, detalių sąraše, kurias „Red Bull“ komanda pakeitė po kvalifikacijos, buvo ir degalų siurbliai, bet tai nepadėjo išvengti problemos.