M. Verstappenas apsisunkino sau gyvenimą 2022 metų „Formulė-1“ sezone
Visi „Formulės-1“ pilotai už pažeidimus, be baudos, gauna ir baudos taškus – jei jų lenktynininkas surinks 12, sportininkui teks praleisti artimiausias GP lenktynes. Tokiu principu, M. Verstappenas apsisunkino sau gyvenimą net neprasidėjus 2022 metų „Formulė-1“ sezonui.
Tiesa, iki šio tokių atvejų nebuvo: vienu metu Daniilas Kvuatas buvo surinkęs 10 baudos taškų ir tai buvo tam tikru antirekordu. Šios sistemos ypatybė yra ta, kad baudos taškai „sudega“ po vienerių metų, todėl svarbu išvengti didelio baudų skaičiaus per trumpą laiką.
Nors pačiu nedisciplinuočiausiu lenktynininku galima vadinti Yuki Tsunodą – „AlphaTauri“ debiutantas iš Japonijos turi 8 baudos taškus. Tačiau Tsunodos balai pradės degti jau balandį, todėl jam pakaks važiuoti panašiu lygiu ir vengti labai didelių nemalonumų.
Tačiau Verstappeno situacija yra visai kitokia. Visus savo 7 baudos balus jis užsidirbo sezono pabaigoje: 2 už avariją su Lewisu Hamiltonui Monzoje, dar du už greičio viršijimą prie dvigubų geltonų vėliavų per kvalifikaciją Katare, vieną – už lenkimą išvažiavus už baltos linijos Džidoje ir pagaliau – dar du už susidūrimą su Hamiltonu tose pačiose lenktynėse.
Tai reiškia, kad pirmieji olando baudos taškai pradės degti tik per 17-tą 2022 m. sezono etapą. O iki to laiko visi Maxo nusižengimai, ne ir patys smulkiausi, gali jam tapti tikru gavos skausmu.
Kartais galima gauti baudos taškus už neteisingą stulpelio apvažiavimą, nekaltą sutrukdymą varžovui per kvalifikacijos sesiją arba sugrįžimas į trasą, kurį teisėjai palaikys pavojingu.
Verta pabrėžti, kad Verstappeno Losaile ir Džidoje gauti baudos taškai sudegs tik pasibaigus 2022 m. sezonui. Verstappenui kitais metais ši situacija gali tapti rimta problema.