„Peugeot“ oficialiai pristatė naujausią sportinį LMH klasės automobilį - 9X8
Prancūzų automobilių gamintojas „Peugeot“ oficialiai pristatė naujausią sportinį LMH klasės automobilį - 9X8 ir su juo kitais metais varžysis WEC čempionate bei garsiosiose 24 val. Le Mano lenktynėse.
Gamintojo bazėje surengtame renginyje buvo pristatytas 9X8 bolidas, kuris lenktyniaus galingiausiose - „Hypercar“ klasėje.
„Peugeot“ atstovai paaiškino, kas slepiasi už kodinio automobilio pavadinimo 9X8. Skaičius 900 praeityje buvo naudojamas kituose gamintojo automobilių pavadinimuose, kurie lenktyniavo ištvermės lenktynėse. X dalis reiškia LMH (Le Mans Hypercar) automobilio visų varančiųjų ratų technologiją ir hibridinę jėgainę. O skaičius 8 dabar yra dažnai sutinkamas įprastam naudojimui skirtuose „Peugeot“ automobilių pavadinimuose.
Daugiausiai dėmesio sulaukęs 9X8 bolido bruožas - galinio sparno nebuvimas. Pasak „Peugeot“, naujas techninis reglamentas leido įgyvendinti radikalas idėjas kuriant naują automobilį.
„Peugeot“ atstovų teigimu, galinio sparno atsisakymas „suteikė laisvę sukurti tokį aptakų siluetą, kokio daugelis nematė dešimtmečius“. Automobilio galinėje dalyje yra didelis difuzorius, virš kurio puikuojasi užrašas „Mums nereikia galinio sparno“.
Naujasis „Peugeot“ automobilis taip pat išsiskiria savo veidrodėliais bei gana agresyvia priekine dalimi, kurią puošia žibintai, primenantys tuos, kurie dabar yra naudojami paprastuose gamintojo automobiliuose.
„Peugeot“ į WEC čempionatą ir Le Mano lenktynes sugrįš kitais metais. Jau anksčiau buvo skelbta, kad prancūzų komandai atstovaus Kevinas Magnussenas, Loicas Duvalis, Gustavo Menezesas, Mikkelis Jensenas, Jeanas-Ericas Vergne‘as ir Paulas di Resta, o Jamesas Rossiteris bus atsarginis ekipos pilotas ir bandytojas.
Savo bazėje gamintojas jau išbandė 500 kW 2,6 l V6 vidaus degimo variklį su dviem turbinomis. Visgi, 200 kW elektros variklis šiuo metu dar tik ruošiamas bandymams.